dinsdag 2 september 2008

Zomer op zijn einde







Beste vrienden van de sigaar,
Eindelijk eens het complete team samen! Reden genoeg om een groepsfoto te maken...
Jan is deze week afgezakt van Shanghai en heeft in zijn agenda nog een plaatsje gevonden om ééntje te komen meeroken. Een lekkere Cohiba met dank aan Ben voor het 'kadootje' van 50 sigaren die hij vorige woensdag meebracht. We zullen er met genoegen van proeven.
Marcel heeft zijn 100km voor het goede doel in de hoge veluwe ook afgewerkt zonder al te veel kleerscheuren waarvoor een dikke proficiat uiteraard, Gregory had een aantal straffe toogverhalen, Maarten en Trui kwamen samen (voor Trui geen sigaar maar een wandeling met Sofie om wat gezonde lucht op te snuiven :-) en ik, ik voel mij sedert gisteren niet meer in congéstemming. 1 september, 1.000.000 kinderen naar school blokletterd de krant en ik heb het aan den lijve mogen ondervinden. 't Is weer voorbij die 'mooie' zomer zong Gerard...en gelijk heeft ie alhoewel ik hoop op toch nog wat mooi nazomerweer en met mij nog vele anderen denk ik.
Greetz, Kristof

Geen opmerkingen: